Sadržaj:

Kako izračunavate PPC?
Kako izračunavate PPC?

Video: Kako izračunavate PPC?

Video: Kako izračunavate PPC?
Video: Как пройти собеседование по контекстной рекламе | Внутри KlientBoost, эпизод 017 2024, Novembar
Anonim

Kako izračunati pravi budžet za PPC oglašavanje

  1. PPC oglašavanje je jedan od najvažnijih modernih trendova oglašavanja.
  2. PPC Budžet = (Broj kupaca / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Broj kupaca = (Prihod / Period prodaje) / Prosječni iznos prodaje.
  4. Broj kupaca = (10.000 / 2) / 1000 = 5 kupaca.
  5. PPC Budžet = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 $.

Osim toga, kako mjerite PPC?

  1. Impresije – koliko je puta vaš oglas prikazan na stranici rezultata pretraživanja.
  2. Klikovi – koliko je puta neko kliknuo na vaše oglase.
  3. Stopa klikanja (CTR) – postotak klikova podijeljen s prikazima.
  4. Trošak – ukupni trošak za sve klikove.

Neko se takođe može pitati, koliko da potrošim na PPC kampanju? Općenito govoreći, koliko trebao bi potrošiti na Google Adsu uvelike varira. Možeš potrošiti samo 50 USD mjesečno ili više od 10 000 USD ili više. Koliko ti završiš trošenje ovisi o vašim prodajnim ciljevima, veličini geografskog područja na koje ciljate, opsegu pretraživanja i konkurentnosti industrije.

šta je dobar ROI za PPC?

Na primjer, ako ste imali profit od svojih oglasa od 100 USD, a vaš PPC je bio 50 USD, vaša formula bi bila (100-50)/50. To je 1, što je, kada se pomnoži sa 100, vaš procenat ROI: 100%. Ako ste umjesto toga zaradili 200$ profita od istih oglasa, 200-50=150, 150/50=3, za 300% ROI.

Šta su PPC metrike?

9 najvažnijih PPC metrika Klikovi: broj klikova na plaćeni oglas. Cijena po kliku: prosječan iznos potrošen po kliku. Stopa klikanja (CTR): koliko često se klikne na vaš oglas nakon što ga vide. Ocjena kvalitete: Googleovo mjerenje kvaliteta i relevantnosti vaših oglasa, ključnih riječi i odredišnih stranica.

Preporučuje se: